ustaw normalny kontrast ustaw kontrast czarno biały ustaw kontrast zółto czarny ustaw kontrast czarno zółty
Ikona rozwijająca menu na wersji mobilnej Ma�a czcionka Normalna czcionka Du�a czcionka
Polish (Poland)English (United Kingdom)
 
Strona główna
Wersja z: 2020-02-26 13:40:00 Zapisał: Justyna Ławniczak

Postępowanie na zadanie „Utworzenie Centrum Nauki w przestrzeni Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego" (Znak sprawy: PN.1/2020) prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą", pod adresem: https://lpnt.ezamawiajacy.pl.

Przed upływem terminu składania ofert dokumentacja dostępna jest pod linkiem:

https://lpnt.ezamawiajacy.pl/pn/lpnt/demand/notice/public/12097/details

Po upływie terminu składania ofert Wykonawca może zapoznać się z dokumentacją postępowania na Platformie w zakładce „Archiwalne". Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach", następnie zakładkę „Archiwalne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania.

Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do Zapytania ofertowego bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.

Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności „Przystąp do postępowania". Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.

Proces zakładania konta Wykonawcy i logowania się do Platformy zawiera opracowanie „OnePlace – INSTRUKCJA WYKONAWCY [Konto BASIC – Zakres stosowania: rejestracja, logowanie]" dostępne pod adresem: https://lpnt.ezamawiajacy.pl/app/HomeServlet w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Założenie konta BASIC wystarczającego do złożenia oferty oraz korzystania z Platformy jest bezpłatne.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:

pod numerem telefonu: 22 576-87-90,adresem e-mail: admin@marketplanet.pl.




Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce prywatnościAkceptuję